Generalny dystrybutor maszyn HYDREMA w Polsce Hydrema 926E i 928E

  • Nasi klienci wymagają najlepszych ... - i możemy zaoferować najlepsze! Hydrema 926E i 928E to nasze sztandarowe koparko-ładowarki przegubowe. Te mocne maszyny zapewniają najwyższą wydajność, stabilność, wygodę, design i wydajność.

  • Najlepsze maszyny do wymagających zadań

    Podobnie jak "bracia małych" 906E i 908E, 926E i 928E są w dużym stopniu całkowicie identycznymi maszynami. Te dwie maszyny są również zbudowane z silnym, nowoczesnym silnikiem Cummins QSB 4.5 stage 3b, z nieco większą mocą i przekładnią o najpłynniejszej pracy na rynku czyli ZF WG115, sześciobiegową, w pełni automatyczną skrzynią biegów ERGO-POWER Soft-Shift. Ponadto kabina 926E i 928E ma czteropunktowe zawieszenie resorowe, którego pozytywny efekt jest szczególnie wyraźny podczas jazdy po drodze. Standardowo konstrukcje i specyfikacje 926E i 928E są identyczne, z wyjątkiem technologii budowy ramienia koparki

    Czerpak 926E - kopać szerzej!

    Seria E jest dostępna z unikalną lub boczną zmianą ustawienia ramienia Hydremy. W modelu 926E ramię można przesunąć hydraulicznie o 1,6 m. Ta cecha daje maszynie imponujący zasięg kopania wynoszący 280 ° - a przy okazji jest największy na rynku ... Więc jeśli zaparkowałeś pod nieco dziwnym kątem, możesz nadal pracować wydajnie, bez konieczności manewrowania całą maszyną.

    bhl926etegning.gif


  • TECHNOLOGIA WYSOKIEJ JAKOŚCI

  • Podwozie

    Przegubowe podwozie z wytrzymałej konstrukcji spawanej przez robota ze stałymi
    osiami. Przegub obrotowy z drążkiem wahliwym i podwójnymi hydraulicznymi stabilizatorami z opcją hydraulicznego blokowania ruchu oscylującego. Kąt oscylacyjny: +/- 11 °.

  • Układ kierowniczy

    Hydrostatyczny układ kierowniczy z układem hydraulicznym Load Sensing i dwoma siłownikami podwójnego działania z hamulcem końcowym. Kąt skrętu kierownicy: +/- 35 °.

  • Osie

    Sztywne mosty osie z przekładniami o ograniczonym uślizgu. Automatyczna blokada mechanizmu różnicowego z ograniczonym poślizgiem na przedniej osi, 100% elektrohydrauliczna blokada mechanizmu różnicowego na tylnej osi.

  • Systemhydrauliczny

    Układ wykrywania obciążenia ze zmienną pompą. 220 L / min i 240 bar. ESD z podwójnym sterowaniem, elektronicznym współużytkowaniem przepływu, trybem ECO i kontrolą trybu dla wszystkich modeli.

  • Transmisja

    ZF WG115, 6-biegowa, w pełni automatyczna skrzynia biegów ERGO-POWER Soft-Shift ze 100% elektroniczną regulacją. Elektronicznie kontrolowane ciśnienie na każdym sprzęgle zapewnia całkowicie płynną zmianę biegów bez utraty siły pociągowej. Liczba biegów:
    6 do przodu 3 do tyłu. Stały napęd na 4 koła.

  • Hamulce

    Hydrauliczny układ podwójnego obwodu z olejowo-zanurzeniowymi hamulcami

    tarczowymi na wszystkich kołach. Bezpieczny hamulec postojowy z elektrohydrauliczną aktywacją mokrych hamulców tarczowych na
    przednich osiach.

  • Silnik

    Silnik Cummins QSB 4.5 stage 3b z katalizatorem DOC. Max. 105 kW (141 KM) Maksymalny moment obrotowy: 620 Nm przy 1500 obr / min.
    Paliwo: olej napędowy. 155 L zbiornik paliwa.

  • Poziomy hałasu

    Kabina / na zewnątrz: 67 LpA / 102 dB (A)

  • Koparka 928E - kopać głębiej!

    W modelu 928E czop jest montowany centralnie, co daje zasięg kopania 200 °. Mobilność można zwiększyć poprzez boczne ustawianie pod kątem (opcjonalnie), co powoduje, że zasięg wykopu wynosi 250 °. Jedną z zalet wózka centralnego jest uzyskanie większego udźwigu. Czop centralny na naszym 928E daje udźwig 1.750 kg i głębokość kopania do 5,39 m (lub 6,60 mz opcjonalnym ramieniem teleskopowym - dostępne również dla modelu 926E).

    bhl928eexcawtegning.gif

Skontaktuj się z nami

Telefony: (+48 42) 659 03 75, 717 78 68, 717 78 83
Fax. 717 45 85

Jesteśmy członkiem
Związku Producentów i Dystrybutorów Maszyn Roboczych