Podobnie jak "bracia małych" 906E i 908E, 926E i 928E są w dużym stopniu całkowicie identycznymi maszynami. Te dwie maszyny są również zbudowane z silnym, nowoczesnym silnikiem Cummins QSB 4.5 stage 3b, z nieco większą mocą i przekładnią o najpłynniejszej pracy na rynku czyli ZF WG115, sześciobiegową, w pełni automatyczną skrzynią biegów ERGO-POWER Soft-Shift. Ponadto kabina 926E i 928E ma czteropunktowe zawieszenie resorowe, którego pozytywny efekt jest szczególnie wyraźny podczas jazdy po drodze. Standardowo konstrukcje i specyfikacje 926E i 928E są identyczne, z wyjątkiem technologii budowy ramienia koparki
Seria E jest dostępna z unikalną lub boczną zmianą ustawienia ramienia Hydremy. W modelu 926E ramię można przesunąć hydraulicznie o 1,6 m. Ta cecha daje maszynie imponujący zasięg kopania wynoszący 280 ° - a przy okazji jest największy na rynku ... Więc jeśli zaparkowałeś pod nieco dziwnym kątem, możesz nadal pracować wydajnie, bez konieczności manewrowania całą maszyną.
Przegubowe podwozie z wytrzymałej konstrukcji spawanej przez robota ze stałymi
osiami. Przegub obrotowy z drążkiem wahliwym i podwójnymi hydraulicznymi stabilizatorami z opcją hydraulicznego blokowania ruchu oscylującego. Kąt oscylacyjny: +/- 11 °.
Hydrostatyczny układ kierowniczy z układem hydraulicznym Load Sensing i dwoma siłownikami podwójnego działania z hamulcem końcowym. Kąt skrętu kierownicy: +/- 35 °.
Sztywne mosty osie z przekładniami o ograniczonym uślizgu. Automatyczna blokada mechanizmu różnicowego z ograniczonym poślizgiem na przedniej osi, 100% elektrohydrauliczna blokada mechanizmu różnicowego na tylnej osi.
Układ wykrywania obciążenia ze zmienną pompą. 220 L / min i 240 bar. ESD z podwójnym sterowaniem, elektronicznym współużytkowaniem przepływu, trybem ECO i kontrolą trybu dla wszystkich modeli.
ZF WG115, 6-biegowa, w pełni automatyczna skrzynia biegów ERGO-POWER Soft-Shift ze 100% elektroniczną regulacją. Elektronicznie kontrolowane ciśnienie na każdym sprzęgle zapewnia całkowicie płynną zmianę biegów bez utraty siły pociągowej. Liczba biegów:
6 do przodu 3 do tyłu. Stały napęd na 4 koła.
Hydrauliczny układ podwójnego obwodu z olejowo-zanurzeniowymi hamulcami
tarczowymi na wszystkich kołach. Bezpieczny hamulec postojowy z elektrohydrauliczną aktywacją mokrych hamulców tarczowych na
przednich osiach.
Silnik Cummins QSB 4.5 stage 3b z katalizatorem DOC. Max. 105 kW (141 KM) Maksymalny moment obrotowy: 620 Nm przy 1500 obr / min.
Paliwo: olej napędowy. 155 L zbiornik paliwa.
Kabina / na zewnątrz: 67 LpA / 102 dB (A)
W modelu 928E czop jest montowany centralnie, co daje zasięg kopania 200 °. Mobilność można zwiększyć poprzez boczne ustawianie pod kątem (opcjonalnie), co powoduje, że zasięg wykopu wynosi 250 °. Jedną z zalet wózka centralnego jest uzyskanie większego udźwigu. Czop centralny na naszym 928E daje udźwig 1.750 kg i głębokość kopania do 5,39 m (lub 6,60 mz opcjonalnym ramieniem teleskopowym - dostępne również dla modelu 926E).
Jesteśmy członkiem
Związku Producentów i Dystrybutorów Maszyn Roboczych
Administratorem danych osobowych jest Broker Maszyny Sp. z o.o., ul. Okólna 64, 95-002 Łagiewniki Nowe.
Z administratorem danych można się skontaktować poprzez adres e-mail: lp.ynyzsamrekorbtkatnok-odor,
bądź telefonicznie pod numerem +48 42 717 78 68 w. 1 lub pisemnie na adres siedziby administratora.